Odkazy na různé články zaměřené na paleontologii v médiích.
Ichnofosilie: stopy v kameni - Planetárium (Český rozhlas) - Radek Mikuláš hovoří o zkamenělých stopách. [audio] Počátky savců - Planetárium (Český rozhlas) - O tom, jak se žilo savcům ve stínu dinosaurů hovoří paleontolog Oldřich Fejfar. [audio] Patagonští dinosauři - Planetárium (Český rozhlas) - O nalezištích dinosaurů v Patagonii hovoří Oldřich Fejfar. [audio] Poprvé do pouště Gobi - Planetárium (Český rozhlas) - O první cestě česko-mongolské paleontologické expedice Gobi 06-09 hovoří Boris Hlaváček a Martin Košťák. [audio] Malíř Jan Sovák - Planetárium (Český rozhlas) - Autor moderních paleontologických rekonstrukcí. [audio] Pohlednice z karbonských pralesů - Planetárium (Český rozhlas) - O výstavě v Národním muzeu představující karbonskou flóru. [audio] Za dinosaury! - Planetárium (Český rozhlas) - O plánech česko-mongolské paleontologické expedice Gobi 06-09 hovoří Boris Hlaváček a Martin Košťák. [audio] Paleontologické novinky Národního muzea - Planetárium (Český rozhlas) - V pražském Národním muzeu byly zpřístupněny hned dvě nové části zdejší paleontologické expozice. [audio] Zaniklá sláva savců - Planetárium (Český rozhlas) - Představení knihy. [audio] Žraloci českých moří - Planetárium (Český rozhlas) - O nálezech žraloků na našem území hovoří paleontolog Martin Mazuch. [audio] Mlhavé počátky obratlovců - Planetárium (Český rozhlas) - O dávném předku obratlovců si povídáme s paleontologem Zbyňkem Ročkem. [audio] Historie archeopteryxe - Planetárium (Český rozhlas) - O novodobé historii Archeopteryxe s paleontologem Oldřichem Fejfarem. [audio] Poslední mamuti - Planetárium (Český rozhlas) - O vymíraní mamutů. [článek] Podivuhodné kuličky - Planetárium (Český rozhlas) - O ordovických kuličkách (konkrecích) se zkamenělinami. [článek] Malý, ale náš - první český dinosaurus - Planetárium (Český rozhlas) - O objevu prvního českého dinosaura s paleontologem Oldřichem Fejfarem. [článek] Jak se ptáci naučili létat - Planetárium (Český rozhlas) - [článek] Jak se dělá nosorožec - Planetárium (Český rozhlas) - Rozhovor s Jaroslavem Bažantem, preparátorem Okresního muzea v Mostě a tvůrcem řady trojrozměrných rekonstrukcí pravěkých zvířat. [článek] Čechy v karbonu - Planetárium (Český rozhlas) - Rozhovor s paleobotanikem Stanislavem Opluštilem. [článek] Planeta věda o dinosaurech v Čechách - Pořad o nálezu dinousaří kosti v Čechách. [článek, video] Planeta věda objevuje české Pompeje - Výzkumy karbonského pralesa pohřbeného v sopečném popelu na Rokycansku. [článek, video] Malý, ale náš - první český dinosaurus II. - Věda a technika (Český rozhlas) - [článek]